SEKOLAH MENENGAH AGAMA ATAS SULTAN ZAINAL ABIDIN, JALAN SULTAN MAHMUD, 20400 KUALA TERENGGANU, TERENGGANU DARUL IMAN * TEL:09 6221086 * FAX:09 6317086 * Email:smaasza58@gmail.com *

Monday, January 20

Demontrasi Bomba

Satu demontrasi bersama memadamkan kebakaran oleh Jabatan Bomba Kuala Terengganu dengan pihak sekolah telah diadakan di padang sekolah pada hari ini.  Aktiviti ini telah diadakan pada jam 1.30 petang dengan kerjasama oleh semua warga sekolah.
Tujuan aktiviti ini adalah untuk mendedahkan kepada pelajar dan warga sekolah tentang cara-cara yang betul untuk menangani kebakaran.
Penyertaan oleh guru dan pelajar telah memberikan pengalaman yang sangat berguna.  Pelajar boleh menyaksikan sendiri bagaimanakah cara memadamkan kebakaran.  Berikut adalah gambar yang sempat dirakamkan.








Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak bomba yang telah memberikan kerjasama bagi menjayakan aktiviti ini.


0 comments:

Post a Comment

Foto galeri smaasza

SMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZA

HTML