SEKOLAH MENENGAH AGAMA ATAS SULTAN ZAINAL ABIDIN, JALAN SULTAN MAHMUD, 20400 KUALA TERENGGANU, TERENGGANU DARUL IMAN * TEL:09 6221086 * FAX:09 6317086 * Email:smaasza58@gmail.com *

Tuesday, February 18

Sukantara & Marathon SMAASZA (30 Jan 2014)

Sukantara dan merentas desa merupakan acara tahunan sekolah yang akan diadakan pada awal tahun, pembuka bagi acara-acara lain di sekolah. Tahun ini, program tersebut berjalan dengan lancar dan begitu meriah sekali. Semua guru dan pelajar telah menjayakan aktikivi kali ini dengan cemerlang. 

Rumah Kuning telah muncul sebagai johan keseluruhan dengan mata sebanyak 75 dan diikuti oleh rumah Biru dengan pungutan mata sebanyak 71, manakala tempat ketiga rumah Hijau dengan 70 mata dan tempat keempat rumah Merah 66 mata. Pungutan mata tersebut diperolehi melalui acara  yang dipertandingkan seperti bola jaring, bola sepak, badminton, sepak takraw, petanq, ping pong, bola tampar, futsal dan marathon.

Semoga SMAASZA akan terus menonjol dalam melahirkan lebih ramai juara. Kita nantikan kemenangan yang lebih hebat dalam MASMAT dan MSSDKT, insha Allah...Disertakan di sini beberapa gambar kejohanan, jika berminat untuk melihat lebih banyak gambar sekitar kejohanan berlangsung, bolehlah berkunjuung ke album smaasza .


Yeahhh...pertandingan dah nak dimulakan!!!

Semangat Rumah Hijau

Di antara peserta terawal yang sampai ke garisan penamat

Zulkhairi Di antara peserta terawal yang sampai ke garisan penamat


Di antara peserta terawal yang sampai ke garisan penamat

Guru Ketua Rumah bergambar bersama-sama

0 comments:

Post a Comment

Foto galeri smaasza

SMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZASMAASZA SMAASZA SMAASZA SMAASZA

HTML